Veelgestelde vragen

Moet ik reserveren?

Reserveren is zeker mogelijk. Wij bezetten in het weekend een deel van het restaurant met reservaties en enkele tafels gebruiken wij voor onze gasten zonder reservatie. U reserveert vlotjes online via de website (resengo-app). U ontvangt dan onmiddellijk bevestiging. Telefonisch reserveren kan via 056313517.

Ik heb niet gereserveerd voor vanavond. Wat nu?

Wij houden enkele tafeltjes vrij voor walk-ins. Is alles toch bezet? Wij geven u onmiddelijk mee of het nog mogelijk is om te wachten bij aankomst en zo ja kan u indien gewenst reeds een aperitief nemen aan de bar of in één van onze gezellige lounges in afwachting van uw tafeltje. Dat gaat vlotjes en wij verwittigen u van zodra uw tafeltje beschikbaar is.

Ik heb heel weinig tijd voor de lunch /het diner, kan ik snel bediend worden?

Indien u ons bij reservatie de gerechtenkeuze en het aankomst uur kan doorsturen, dan kunnen wij ervoor zorgen dat u razendsnel bediend wordt. (bakwijzen en bijgerechten niet vergeten te vermelden) Opgepast max 5 verschillende gerechten om een vlotte bediening te kunnen garanderen.

Kunnen jullie rekening houden met een diëet of allergie?

We doen ons uiterste best om het iedere gast naar de zin te maken; ook gasten die gluten-, koemelk- of suikervrij moeten eten kunnen prima bij ons terecht. Als u ons bij het reserveren of bij binnenkomst laat weten waar we rekening mee moeten houden, vertellen we u graag welke gerechten geschikt voor u zijn. Allergenen? Check ze hier!

Kan ik in de buurt parkeren?

Parkeren is mogelijk op onze eigen parking of in de straat. In het weekend (enkel in het weekend) is parkeren ook mogelijk op de parking van Confortluxe (kiezelparking-niet tegen het gebouw zelf). Over de middag kan er niet worden geparkeerd op de domeinen van Confortluxe.Ook niet als er niemand geparkeerd staat-over de middag is de parking leeg maar deze wordt volledig ingenomen door confortluxe om 12:55 Let er best op dat u alle verkeersregels respecteert, Er is veel controle en onze buren zullen u dankbaar zijn. De impact op de buurt is immers bij momenten aanzienlijk.

Welke betaalmiddelen zijn er?

Cash, Bancontact, Visa, Mastercard, Amex, Payconic, Wervikbon,
Geen maaltijdcheques, geen cheques.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Het allerbeste is dat u uw zorgen onmiddellijk meedeelt aan de bediening. Wij doen er alles aan om het op het moment zelf nog op te lossen. Als dit om de een of andere reden niet lukt en u ons later op de hoogte stelt van uw probleem, dan stellen wij dat alsnog ten zeerste op prijs. Soms zijn er voorvallen waar wij ons niet van bewust zijn maar die dan toch op deze manier aan het licht komen. En we bijgevolg kunnen aan werken.