Veelgestelde vragen - F.A.Q.

Moet ik reserveren?

Reserveren is niet verplicht maar wel sterk aan te bevelen. Het kan soms erg druk zijn en door de covid maatregelen is het mogelijk dat wij bij momenten de toegang tot het restaurant moeten ontzeggen...
U reserveert vlot online via de (resengo-app). U ontvangt dan onmiddellijk bevestiging. Telefonisch reserveren kan via 056313517.

Ik heb heel weinig tijd voor de lunch, kan ik vlot bediend worden?

Indien u ons de keuze en aankomstuur kan doorsturen voor 11u dan kunnen wij ervoor zorgen dat u razendsnel bediend wordt. (bakwijzen en bijgerechten niet vergeten te vermelden) Opgepast max 5 verschillende gerechten om een vlotte bediening te kunnen garanderen.

Wij willen nog een evenement (cinema/theater/optreden) bijwonen en hebben heel weinig tijd.

Zelfde manier zoals voor de lunch, reserveer, laat ons weten wat u graag zou eten, wanneer u ten laatste terug weg moet en wij zorgen ervoor dat u snel uw avondje uit kan starten.

Kan ik na het eten blijven zitten? (vrijdagavond en zaterdagavond)

De aankomsturen voor 20u zitten in de eerste shift. wij voorzien een kleine 2u. Daarna is er steeds de mogelijkheid (indien gewenst) om gezellig na te kaarten in éen van onze vele cosycorners die hiervoor bestemd zijn. Indien u reserveert vanaf 20u kan u gerust aan tafel blijven zitten. Wij doen er in alle geval steeds alles aan om uw bezoek zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. Tijdens de week gelden deze voorwaarden niet.

Kan ik komen eten met een groep?

Groepen kunnen wij na reservatie in de week en op vrijdagavond ontvangen. Privaat is in sommige gevallen mogelijk in d'Eetage. Op zaterdagavond zijn groepjes pas mogelijk na 20:30u. Neem gerust contact op voor meer info.

Kunnen jullie rekening houden met een diëet of allergie?

We doen ons uiterste best om het iedere gast naar de zin te maken; ook gasten die gluten-, koemelk- of suikervrij moeten eten kunnen prima bij ons terecht. Als u ons bij het reserveren of bij binnenkomst laat weten waar we rekening mee moeten houden, vertellen we u graag welke gerechten geschikt voor u zijn.

Kan ik in de buurt parkeren?

Parkeren is mogelijk op onze eigen parking of in de straat. In het weekend is parkeren ook mogelijk op de parking van Confortluxe (kiezelparking-niet tegen het gebouw zelf). Over de middag mag er niet worden geparkeerd op de domeinen van Confortluxe.(-Zelfs niet als er niemand geparkeerd staat-) Let er best op dat u alle verkeersregels respecteert, Er is veel controle en onze buren zullen u dankbaar zijn. De impact op de buurt is immers bij momenten aanzienlijk.

Welke betaalmiddelen zijn er?

Cash, Bancontact, Visa, Mastercard, Payconic, Wervikbon.
Geen maaltijdcheques, geen cheques.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Het allerbeste is dat u uw zorgen onmiddellijk meedeelt aan de bediening. Wij doen er alles aan om het op het moment zelf nog op te lossen. Als dit om de een of andere reden niet lukt en u ons later op de hoogte stelt van uw probleem, dan stellen wij dat alsnog ten zeerste op prijs. Soms zijn er voorvallen waar wij ons niet van bewust zijn maar die dan toch op deze manier aan het licht komen. En we bijgevolg kunnen aan werken.